onsdag den 5. september 2012

Så er vi vist...



.... ved at være på plads. Rosa skal som tidligere nævnt dele værelse med os, og har derfor fået sit eget hjørne. Hele weekenden og starten af denne uge er gået med at få lidt styr på lejligheden. :)

Vi købte for ca. 1½ år siden vores dejlige lille lejlighed, i skønne Roskilde. Og da der skulle laves MEGET ved den, løb vi ligesom surt i det på et tidspunkt.. Så vi fik gjort den beboelig og så skete der ligesom ikke mere. Men nu hvor Prinsessen kan melde sin ankomst når som helst, har vi endelig genfundet motivationen. ;)

Det betyder at der nu er styr på badeværelset, stuen og Fars højtelskede stuealter, gangen og sove-/børneværelset. Jeg har personligt specielt nydt at få Rosas hjørne på plads, og vil lige dele resultatet med jer:



Det færdige resultat af en weekend med hårdt arbejde og en dygtig Handy-Far.


Jeg fandt en fed papiruro i Søstrene Grene, som sætter lidt ekstra farver på tøsehjørnet.


Set fra Mors og Fars sengekant, så hyggeligt !


Den første bamse, som Far har valgt til sin lille Rosalade <3


Jeg synes det er svært at finde nogle fede billeder, som samtidig er til at betale. Så jeg har været kreativ og lavet nogle selv. På hylden står også mine første sko (de lyserøde), samt Oldemors første sko (sølv sandalerner)


Som belysning til bleskift om natten, har jeg købt en lyskæde med håndvævede bomuldskugler i flotte farver.


Puslepude fra Jysk og hæklet uro med fugle fra Sebra.

Der skal nok komme lidt billeder af resten af lejligheden, når de sidste småting er på plads. Vi mangler dog stadig sidste hånd på køkkenet. Der skal nogle hylder op, så alle mine kogebøger kan komme ud hvor de høre til. Nårh ja, så mangler vi lige at få emhætten fra papkassen på gulvet og op i skabet over kogepladerne, men min højgravide krop trænger til en lille pause. :)

1 kommentar: