søndag den 2. september 2012

Når nu man....

..... ikke kan fordrage babylyserød, Hello Kitty og diverse Disney print, så er det jo godt man kan få babyting i hot pink og lilla ! Og når man lever på én indkomst og en SU så er genbrug og arvestykke guld værd :D



Jeg vil bare lige flashe lidt af Rosas ting, som vi har købt brugt eller været så heldige at få foræret:



Rosas MAM-sutter med matchende hjemme hæklede suttekæder <3

Jeg må hellere indrømme at jeg ikke selv har hæklet disse, og at det er ret tilfældigt, at de passer så perfekt til sutterne. Jeg har været så heldig at finde en sød kvinde via Facebook, som har lavet suttekæderne til mig. Det er dejligt med hjælp til de kreative ting, hvor egne evner ikke rækker :)



Hot pink/rødt Elefantsenetøj med en Smallstuff Elefant barnevognskæde til.
Lilla Uglesengetøj og en Sebra Ugle barnevognskæde der passer til.

Endnu et tilfældigt match, som jeg nu er ret stolt af ! Begge barnevognkæder er købt brugt via DBA.dk, til blot kr. 100 og sengetøjet er nyt, men dog også til kun kr. 100 ;)

Rosalade Pigen skal dele værelse med os, så hun har fået sit eget hjørne <3

På en SU har man ikke råd til en STOKKE tremmeseng, og da jeg er helt vildt forelsket i den, har Rosas Morfar været så sød at lave den til os. Så Rosas seng er bygget af Morfar helt fra bunden af <3
Puslekommeden er fra Babysam, og vi har fået den til blot 800,- da den har stået som udstillingsmodel i butikken :)



Vores helt igennem fantastiske og hjemmegjorte pusletaske !

Jeg kan simpelthen ikke fordrage de pusletasker man kan købe. Enten ligner de en computertaske, uden det der minder om personlighed. Ellers koster de på den anden side af 1000,- og ligner en fancy dametaske. Og når man nu er så krævende som jeg er, så er det jo godt man har en Mormor med gode og kreative veninder ;) Tasken er nemmelig syet af en af min mors veninder, og jeg har selv kunne vælge stof og design. Jeg er helt tosset med det endelige resultat og kunne ikke ønske mig den bedre <3



En lækker ny lift af det danske mærke Basson og en masse lækkert nyt tøj i pink og lilla - Tak til Oldeforældrene og Mormor <3


Det var bare lidt af alt det lækre babylir vores Prinsesse kommer ud til. Jeg er selv ret tilfreds og synes det er dejligt, at vi har kunne gøre det så billigt. Så er der flere penge til alt det andet ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar