tirsdag den 11. september 2012

Det der med...

.... barnets bog, det er simpelthen en jungle. Jeg har nu været i adskillige butikker og gennemsøgt nettet for at finde en barnets bog som jeg kan lide, og det har vist sig umuligt ! 

Men så er det jo godt, at der sidder bare en lille smule kreativitet i mine hænder. Jeg har derfor begivet mig ud en 100% hjemmelavet scrapbook, som kommer til at fungere som Rosalade Pigens barnets bog.
Jeg er endnu ikke nået så langt, da hun jo ligesom stadig ikke har fundet vejen ud  - hun har åbenbart arvet sin Fars retningssans ;) 

Men jeg vil da lige vise de første sider frem:


Billeder og beskrivelse af Mors og Fars følelser under Nakkefolds scanningen.

Billeder fra Misdannelses scanningen og en beskrivelse af Fars og Mors reaktion på at det bliver en Prinsesse. Jeg VIDSTE jo, at det var en dreng - jeg vidste bare forkert ;)

Da jeg ikke har haft en helt nem graviditet, har vi været til en del ekstra tjek og scanninger. Her er så billeder og datoer, samt vigtige mål <3

Det er så meningen at der med tiden skal billeder og beskrivelser i, af alle de nye ting Rosa kan. Sjove situationer, sætninger eller andet som både hun og vi kan få glæde af at genopleve senere i livet.

Det positive ved at det bare er blanke sider, man selv skal finde på og udfylde er jo, at man ikke er begrænset på nogen måde. Så det kommer nok til at blive et virvar af forskellige ting og sager. Jeg glæder mig helt vildt til at komme videre med den, og se hvordan det hele udvikler sig :)




2 kommentarer:

  1. Ups, det prikker til den dårlige samvittighed! Jeg er ikke kommet specielt langt med de der babybøger :(

    By the way- jeg synes det er lidt synd for dine billeder, at du redigere dem på den måde og så ligger dem ind så små. Det er meget svært at se, hvad der er på billederne.

    SvarSlet
  2. Tak for tippet søde.. Jeg har nu lavet billederne lidt større, og vil tage det med redigeringen til mig :)

    SvarSlet