fredag den 4. januar 2013

Så tog vi...

.... hul på det nye år..
For mit vedkommende er det første gang nogensinde, at der er 4 forskellige tal i årstallet. En ligegyldig men sjov lille fakta. For os begge to er det første gang vi tager hul på et nyt år som forældre.

Vi holdt nytår sammen med Farbror André, Tante Stine, Fætter Malthe Onkel Martin, Tante Katarina, Vuffi Nelson, Louise, Jakob, Thora og lille blop i Louises mave. Det var en helt vidunderlig aften. Alle ungerne klarede det så flot. Malthe og Thora blev puttet en gang efter aftensmaden, Rosa der imod var både med til at hoppe ind i det nye år og til at fyre raketter af.. Klokken var over 01 før den lille finke syntes hun skulle sove.

Vi fik en lækker menu bestående af:
Forret:
Tunmousse med flute

Hovedret:
Oksemørbrad
2 slags kartofler
Salat
og rødvinssovs

Dessert:
Brownie
Vanilie is
Passionsfrugt coulis

Billeder fra aftenen kommer senere ;)

Jeg har et stykke tid være bekymret over Rosas manglende lyde. Sundhedsplejersken og alle i andre kloge mennesker har gang på gang fortalt mig at jeg var fjollet, og at det nok skulle komme. Sørme om i ikke havde ret - igen !

Et lille bevis herpå:

Rosa er en "morgen" glad pige. Hun står først op efter kl 8, til mors og fars store tilfredshed, men så er hun også bare på ;)

Hver gang Rosa har været ladt alene i få øjeblikke, har hun en hulens masse at fortælle. Hvis jeg for eksempel har hentet noget i køkkenet, været i bad eller blot pudset næse i et andet rum, kommer jeg tilbage til nogen lignende dette:

"Hmmmm"

"Hvor var du moar?"

"UDEN MIG?!?"

"VIrkelig?"

"Dine bortforklaringer keder mig"

"Næste gang tager du mig med, IKKE OGSÅ?"

Far får samme tur, når han kommer hjem fra arbejde. Det nærmer sig et 3. gradsforhør, med en usandsynligt nuttet Politimand!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar