fredag den 26. juli 2013

bObles, bObles....

.... og atter bObles. Jeg kan ikke understrege nok hvor genialt jeg synes de er.

Rosa og jeg var med vores skønne mødregruppe til en bOblestime i den lokale Kære Børn, og jeg er slogt. Det var egentlig bare en fremvisning af deres produkter og brugen af dem, men aldrig har jeg set Rosa nyde et stykke legetøj så meget. Hun kravlede på af dethun kunne, vippede på hvad der vippe kunne og kastede med bolde i alle retninger, alt i mens hun var et kæmpe grin. Så de er højest på vore ønskeliste pt. Det eneste negative er prisen. HOLD NU FAST DE ER DYRE ! Men de skulle åbenbart også være nærmest umulige at ødelægge :)

Ca. halvvejs gennem stoppede hun pludselig op og pegede, som i kan se, meget bestemt på myreslugeren så sådan en skal hun da have, når der en gang er råd :)


Der var også lige tid til at klappe Noah fra mødregruppen på hovedet.


Den myresluger gav hun altså ikke så let slip på igen <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar