torsdag den 1. november 2012

Den smukkeste...

.... lille Rosalade i verden.

Aldrig i livet havde jeg troet at menneskekroppen kunne rumme så meget kærlighed ! Både til min datter og hendes far. Jeg elsker hende højere end noget andet i verden, og jeg elsker min kæreste højere end før, trods jeg ikke troede det muligt <3

Vi er ved at være helt på plads, og hverdagen er begyndt at give mening igen. Både Jannick og jeg er begyndt at kunne læse Rosas signaler og hver en lille gråd er ikke længere indledningen på en jagt efter årsagen. :)

Jeg vil lige vise vores lille fotomodel frem endnu en gang. Billederne er fra da Rosa var blot 14 dage gammel, de er taget af vores veninde, der også tog billeder af os, da jeg var gravid. Så tusind tak til Katarina for det flotte arbejde, det betyder meget for os <3

14 dage gammel og allerede i fuld gang med at suge verden til sig - hun er mors pige <3


Det er bare ikke altid nemt at være baby - eller mor for den sags skyld ;)


Vi har fået os en lille prut prinsesse, og det bliver der grined af dagligt.


Hvor jeg dog elsker dem <3




Tænk at hun lå der inde for blot 14 dage siden, det er uvirkeligt.


Jeg kan bruge timer på at kigge på hendes fødder, og jeg hader ellers fødder.


Vores lille frø <3


Nok er det hårdt at blive forældre, men det er også ubeskrivelig dejligt !


Min lille familie <3










De to jeg elsker allermest i hele verden !

1 kommentar: